18 Okt 2012

Nak Balik India Dah..

Assalamualaikum, salam sejahtera 1 Dunia!

Macam tajuk kat atas tu, aku nak umumkan bahawa tak lama lagi aku dah nak balik India.. Belgaum, lebih spesifik. Pulang meneruskan pengajian dalam bidang perubatan di tahun kedua...



Hasil temu janji bersama doktor hari tu, mendapati bahawa aku masih belum sembuh sepenuhnya, tapi sudah ada perkembangan berbanding 6 minggu lepas. Doktor izinkan aku balik ke India, tapi masih lagi kena pakai tongkat dua-dua belah. Teruskan 'follow-up' kat India pulak. Kiranya, kes aku dah discharge dari Hospital Raja Perempuan Zainab II (HRPZ II).

InsyaAllah, setelah mendapat lanjutan cuti sakit (MC) dari doktor, maka aku akan balik ke India pada 4 November 2012. Walau bagaimanapun, aku hanya akan mula kembali ke kelas pada 7 November, sebab nak uruskan pendaftaran kes aku kat hospital sana pulak.

The MC. Tengok tulisan doktor :D
Aku akan berhari raya Aidil Adha di rumah aku di Kota Bharu, Kelantan. Kebetulan, pada hari raya pertama nanti, ada majlis aqiqah anak buah aku kat rumah... Namun, 28 Oktober nanti, aku akan ke Kuala Lumpur pulak, sampai 4 November. Duduk rumah kakak aku pulak kat KL.. Mungkin ada harapan untuk jumpa kawan-kawan kat sana pulak, tapi susah jugak sebab nak kena pakai tongkat ni lagi.

"Macam mana nak bawak barang banyak-banyak?"

InsyaAllah, sebaik sahaja aku mendarat kat airport Bangalore nanti, ada sahabat yang akan datang ambik. Syukur alhamdulillah, kurang bebanan aku.. Kalau tak, macam mana lah nak bawak barang-barang tu nanti. Nak pergi LCCT nanti pun kakak aku akan hantar. Jadi, takde masalah nak bawak barang-barang tu nanti..

Dah 6 minggu aku sambung cuti ni. Tak sanggup nak tinggal lebih banyak kelas. Jadi, aku ambil keputusan untuk balik sana, walaupun doktor cakap boleh je nak stay kat Malaysia lagi. Takpe, aku terpaksa pulang ke Belgaum untuk meneruskan pengajian, sebab Selanjar 1 bakal menjelma pada bulan Februari...

Kepada rakan-rakan kat Belgaum, tunggu sahaja kepulangan aku.. Kalau aku perlukan bantuan, terutamanya untuk bergerak ke sana-sini, harap dapat bantu aku deh.. Mungkin hari ini hari aku, dan mungkin akan datang nanti hari korang pulak. Di saat itu, aku akan ingat balik jasa yang korang pernah taburkan kat aku.. Semoga Allah sayang. :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan