5 Sep 2011

INDIA! Here I Come...

Assalamualaikum, salam sejahtera, salam 1 Malaysia.

Aku rasa, sudah tiba waktunya untuk aku melabuhkan tirai pengemaskinian blog aku, sebab beberapa hari lepas ni, aku akan sibuk sangat, sebelum aku berterbangan ke India, untuk melanjutkan pelajaran dalam bidang perubatan. Mungkin tak sempat nak online dah.



Jadual waktu aku bermula esok, 6 September 2011, hingga 12 September 2011: [sori kalau blur]

6, 7, 8 September

9, 10, 11, 12 September

Mulai 6 September, aku akan berorientasi la, sebelum aku mula belajar pada 13 September 2011 (mungkin.. aku agak-agak je ni). Orientasi Fasa 1 akan diadakan di USM Kubang Kerian (15 minit je dari rumah aku), dan Orientasi Fasa 2 akan diadakan di India la. Harap-harap tak kena buli!!!!


Harapan aku cuma satu, agar segala-galanya berjalan lancar dan selamat. Kalau aku tak sempat online tu, kalau komen tak berbalas tu, faham-faham lah. Mungkin aku sibuk sangat, tapi aku akan cuba yer.

Doakan aku supaya baik-baik saja kat sana, supaya aku boleh fokus untuk belajar di sana nanti. Jadi seorang pelajar perubatan ni bukan mudah, nampak je senang yer. Tapi kalau kita fikir susah, maka susahla jadinye. Supaya kecemerlangan yang diidamkan berada dalam genggaman, 5 tahun lagi.

Alhamdulillah, akhirnya termakbul juga hasrat aku dan keluarga untuk belajar dalam bidang perubatan. Belum apa-apa lagi, kawan-kawan dan kaum keluarga dah mula panggil aku 'Doktor'. Segan la pulak. Rasa berbesar hati pun ada jugak. Rasa berlagak tu jauh sekali, dan mintak jangan ada sikit pun dalam hati aku.

9 September, pukul 10.10 malam, insyaAllah aku akan berlepas ke India. Apa-apa perkembangan, aku akan maklumkan di Facebook, Twitter dan juga di blog ini. Tak sabar dah ni nak naik flight untuk kali pertama!!!

Usah putus asa, kelak kau berjaya membela nasibmu, masamu akan tiba.

2 ulasan: