23 Ogo 2011

Nak Menang Duit Raya Dari rashoasis.blogspot?

Assalamualaikum, salam sejahtera, salam 1 Malaysia.

Tajuk di atas bukan omongan kosong semata-mata. Aku serius nak bagi duit raya kat korang ni.... Macam mana caranya?



Caranya mudah saje. Klik 'like' di fan page blog ni. Tak tahu ke kewujudan fan page blog ni? Memang aku malas nak promote, sebab aku bukannye artis atau selebriti pun. Lepas korang klik 'like', conteng wall fan page blog aku dengan ucapan raya paling kreatif dan paling ikhlas yang korang mampu berikan, tapi kat akhir ucapan korang, mesti taruk, "Nak duit raya boleh?". Kalau tak, penyertaan tak diambil kira. Untuk mudahkan kerja korang nak 'like' fan page tu, sila klik kat SINI.

Hadiahnya takde la lumayan sangat, tapi ikhlas dari aku. Bajet tak banyak kowt. 3 pemenang utama akan dapat RM10 sahaja dari aku, 2 orang yang lain akan menang top-up bernilai RM5. Cukup la kan? Blog ni bukannya popular sangat. Ni peraduan pertama yang aku cuba buat. Terbuka kepada mereka yang berada di Malaysia sahaja!

Tarikh tutup peraduan adalah pada 26 Ogos 2011. Cara untuk menyampaikan hadiah adalah secara bank-in bagi yang memenagi wang, manakala secara reload bagi yang memenangi top-up. Segala keputusan adalah muktamad, tiada unsur berat-sebelah.

Semoga berjaya!


Belum cuba, belum tahu.

10 ulasan:

  1. terbaik la cmni...heeeee...ak nk tulis plg kreatif la cmni..heheheh...nk duit raye...

    BalasPadam
  2. heheh.. ape lagi, tulis cepat! takde unsur2 bias eh, wlaupun kamu best friend aku pun.. =))))

    BalasPadam
  3. masuk2 page ni dh kena redirect masok iklan..
    kasi kt aku je la rashdan..

    BalasPadam
  4. hahah... kau like fan page aku dulu, pastu wish ucapan raya kat aku. hahaha.. :D

    BalasPadam
  5. fuiyooooooooo duit raya...dah lah 10 hengget
    sapa tak nak...kalau pg raya rumah org paling koman dia kasi rm 1 je
    ni rm 10..fuiyooo boleh jadi kaya ahahhaha

    BalasPadam
  6. 28 orang dah bersuka ria dekat kampung lah....dah tak sempat nak on9 ni der haha

    BalasPadam
  7. aku dan pasembur2 kat sini nak ucap selamat hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin dengan harapan kau selamat bedah orang-orang india !!! nk duit raye??


    p/s:aku xde account so aku post anonymous je tp kau tau la siapa aku...

    BalasPadam
  8. aris... kau silap tempat, tapi takpe, dimaafkan.. hehe.. :)

    BalasPadam