3 Jun 2011

Kembali Berkerjaya

Assalamualaikum, salam sejahtera, salam 1 Malaysia..


Mulai pagi tadi, aku kembali berkerjaya, setelah hampir sebulan tak bermajikan.. Keje ape? Kali ni aku jadi cikgu tuisyen!! Kat Pusat Tuisyen Kualiti Bestari, kat tingkat 1, atas Billion Mart kat Tanjung Chat..






Aku ajar subjek ape? Tak tahu lagi.... Ahad ni meeting, masa tu la ditentukan...


Bayaran agak lumayan.. Sekepala, 5 hengget... Kalau 5 orang datang, dapat 25 hengget dah... Baru satu kelas je... Best kan?


1st class tadi, aku ajar Fizik, tajuk Electromagnetic... Mak aih, susah banget aku nak explain.. Dah la aku lemah Physics.. Cuba la suruh aku ajar Matematik atau Kimia, ok sikit kot, sebab aku minat...


Alhamdulillah, bertambah lagi rezeki aku, dan bertambah lagi dana aku untuk bercuti-cuti 1Malaysia!

Guru tuisyen la pulak,
Rashdan Roslan

2 ulasan:

  1. kau ajar kelas tarian sudah...haha...gelek2

    BalasPadam
  2. lahhh... kalau aku pandai menari ok gak... huhu

    BalasPadam