2 Mei 2011

Karnival ASiS.... Baru Nak Citer....

Assalamualaikum, salam sejahtera, salam 1 Malaysia....


Lambat la pulok aku bukak cerita pasal Hari Karnival ASiS 2011 kan.. Ni semua gara-gara kabel USB henfon aku yang aku tak beli.. Hehe.. Sekarang dah beli.. :)


Karnival ni berlaku kira-kira sebulan yang lampau. 9 April 2011... Ditemani nota mini Organic Chemisry di dalam poket, aku melangkah solo ke ASiS, sebab masa tuh, tengah final exam, tapi aku sanggup korbankan masa, semata-mata demi sekolah yang aku rindui... Hehe... Sampai kat Bandar Tasik Selatan, aku gerak ngan Atiff Ghazali pulak..


Akhirnya sampai kat sekolah, last sekali aku sampai masa Hari Karnival 2010, dalam bulan 6 camtu... Kira aku ni bernasib baik, dua tahun dapat pergi Hari Karnival...


Nama sudah panjang.. Hehe... Maju kot!

Entah kenapa, tahun ni macam tak ramai sangat orang datang compared to last year.. Maybe dah ramai senior yang dah fly kot.. Budak batch aku sendiri pun ramai dah yang kat oversea.... Aku je yang terdampar di sini....


Bebudak Sa[VI]Our yang ade masa hari tu dalam 20++ orang camtu... PASUM hantar wakil 3 orang je... Aku, Zuhir ngan Aqil... Peserta paling jauh dari UTP... Rajin diorang datang ek.. Bukannye dekat tuh.. Apa-apa pun, seronok dapat jumpa kawan-kawan balik....


Antara snapshot Hari Karnival :


Kanak-kanak berbaju lacoste tak turun Subuh, kena denda basuh kete.. Hehe.. Takde lah, upah 5 hengget satu kete...


Ginilah suasana karnival tahun ni.....


Pengaruh filem Kak Limah sangat kuat!!


SESERI? Like!! <3


Tak best, sebab dah takde bebudak yang aku kenal.... Tapi masih ada cikgu-cikgu.... Hehe... Dah habis jumpa cikgu-cikgu, pergi KLCC la pulak bersama :


(dari kiri) Ali Ridwan Zanji, Syafiq Mustafa, Hazrul Hisham, Atiff Ghazali, Zainal Mustaqim


Sesaje je, ronda-ronda dalam KLCC tuh.. Hehe.. Tu baru kali ke-3 aku sampai situ.. Masa tu tengah demam Formula 1, so ada pameran kereta F1 daripada pasukan Petronas Mercedes GP.....


Whoa!

Kalaulah saja aku boleh naik...


Lepas makan, jalan-jalan kejap, maka berpisahlah kami.... Aku pun kena buat revision secara bertubi-tubi... Exam kot.. Dah la 2nd week susah tahap cipan... Harap dapat jumpa korang lagi lepas ni.. Kalau ada rezeki, nak datang Hari Karnival ASiS lagi.... :)

Warga ASiS yang sejati,
Rashdan Roslan

Tiada ulasan:

Catat Ulasan