20 Mac 2011

Selamat Tinggal Wahai Laptop....

Assalamualaikum, salam sejahtera, salam 1 Malaysia...


Mulai esok, hari-hariku takkan sama lagi, sebab laptop aku ni akan aku bagi kat kakak aku... Buat sementara la... Laptop beliau rosak la.. Nak buat assignment nanti susah la.. Lagipun aku rasa aku tak perlukan laptop lagi sekarang... Takde benda yang mendesak pun.. Tu la, derhaka sangat ngan laptop ni.. Dulu laptop ni laptop dia, dah beli yang baru, dia amek yang baru la...






Nampaknya laptop ni dapat rasa atmosphere UPM la pulak lepas ni.. Hehehe...


Kesimpulannya di sini, Rashdan:


~ Sila fokus kepada final exam.. Pointer kamu biasa saja!
~ Sila kurangkan menjelma di alam maya.
~ Sila kurangkan berblogging.. :(
~ Sila berhenti terus main game.. Tak ada ringan-ringan la...


Aku akan kembali aktif lepas tamat final nanti... Tapi blog akan tetap diupdate.. Guna laptop orang lain la pulak.. Laptop sape yang akan jadi sasaran?? Tunggu.. Hahahaa...


Ini bukanlah pengakhiran buatku... Pengorbanan harus dilakukan sekarang untuk menuai buah gred A nanti!

Demam baru kebah,
Rashdan Roslan

Tiada ulasan:

Catat Ulasan