10 Okt 2010

MUET oh MUET.....

OMK! (oh mak kao!)

MUET part speaking da dekat sgt.... it's waiting outside da door... heheh.... juz around da corner....

Based on ape yg aku buat time test English aritu, ade sedikit ketidakpuasan hati lagi tentang prestasi aku... Kalau macam tu lah aku buat, babai Band 5 / 6... huhu... Dapat la band 6  band4 paling2 bagus pun jawabnye.. huhu.. tu pn klau bagus... Dapat band rendah, maknanya lagi sikit chance nak dpt course yg kritikal.. Huhu...

Kecuakan melanda diri... Hehe... Dah la dapat hari first, session first lak... Nasib badan... huhu... Bimbang kalau dapat tajuk yg dahsyat!! Adeh....

Aku berdoa supaya dipermudahkan urusan aku nanti hari ujian.... N smoga dpt pemeriksa yang cantik lagi baik hati (bak kata Adli... hahaha.. gurau je...)
WISH ME LUCK K.....

Date of exam: 12 October 2010
Time : 7.30 A.M.

Kepada kawan2 yang ambik MUET session end-year ni jugak, GOOD LUCK ek!!!

Rashdan Roslan

Tiada ulasan:

Catat Ulasan