2 Okt 2010

FINALE?

Lama gak ta update blog ni... Tapi takpe, at least, aku ta lupe kewujudan blog ni....

Final da dekat ah... MUET pun same... Aku exam MUET utk component speaking nye 12hb ni...Hadoiii... Da la hari first, sesi first lak.... Apalah nasib aku... Hahaha... Utk component2 lain, 13/11 nanti...

Final Sem 1, 25hb ni... dua minggu... Sampai ke hari aku tulis entri ni, still ta dpt jadual exam....

Aku na score semaximum mungkin la... Result midsem aku, terkebelakang sket berbanding ngan org len....

FQAH0111 - A
FQAH0112 - A
FJAX0111 - A-
FJAX0112 - A-
FKAX0111 - A-
FKAX0112 - B+
FMAX0111 - C+
FMAX0112 - B+
FB0111 - S

PNGK - A-

(FQAH - Bio, FJAX - Math, FKAX - Chemistry, FMAX - Physics)

So, kena buat sesuatu utk tampung mane2 result yg bocor... hehe.... Nak jugak dpt semua A, mcm ramai org len.....

Doakan aku berjaya... Nak convert smua skali jadi A, insyaAllah... Smoga doa kalian dimakbulkan olehNya.... Amin ya rabbal alamin....



Rashdan Roslan

Tiada ulasan:

Catat Ulasan