16 Jun 2010

PASUM wei.....

Aku kePASUMan.. Hehehe... Minggu ni da masuk minggu ke-3 utk kuliah, n minggu ke-4 aku ade kat PASUM... Kejap je masa berlalu.. Da dkat sebulan kat sini....

PASUM best ke? Best la.. Semakin hari, semakin baik... Dah nak jumpa rentaknye... Cuma aku agak penat sekarang... Tambah2, banyak blaja benda2 baru.... Agak pening tahap dewa tangan infiniti la.... Lagipun, kelas tutorial ngan amali da start minggu ni.... Tapi aku still dapat bertahan dengan tekanan yang kian banyak skang... Kalau kereta ade 5 gear, skang ni da masuk gear 3...

Oh ya... Masa depan aku da muktamad. Aku akan KEKAL kat PASUM... + tajaan JPA.. Alhamdulillah.. Dapat jugak tajaan JPA, walaupun dalam negara... At least, dapat kurangkan beban kewangan aku.... (bolehla aku makan banyak-banyak ngan shopping setiap bulan.. Hahahaha!!!) Baguslah, sebab aku dah mulai suka tempat ni... Lagipun, takla menyusahkan aku kalau aku dapat offer kat tempat lain.... Yahoo!!!

Ada 10 bulan lagi kat PASUM.... Aku akan buat sebaik yang mungkin... Aku nak kejar 4.00.. Doakan semoga aku berjaya ek!!

2 ulasan:

  1. aku doakan kau berjaya! ;) sama2 kita jadi doc!

    BalasPadam
  2. thanx dr. amiruddin @ besta.. hehe.. jom2.. aku pn nak jd doktor gak!!

    BalasPadam